5. CO JE TO VÝSLEDEK?
Máme tady poslední hledisko na výsledek. Jeho poslední neodmyslitelnou součást. Bez dosažení této maličkosti, postrádá jakákoli snaha o výsledek smysl a zůstává jen u snahy nebo úsilí, ale výsledku není dosaženo.
O výsledku by se dalo napsat stovky stran, ale pokud bychom vynechali tento bod, který má velmi specifický a důležitý význam, všechny ty stovky popsaných stran by měli hodnotu pouze papíru do kamen.
Je zajímavé, jak jednoduchá specifická vlastnost, která musí k výsledku patřit, jak jasná a pochopitelná věc to je, a přesto kvůli této neodmyslitelné vlastnosti krachují firmy na celém světě.
Možná si to teď nedokážete představit – já udělám vše proto, abyste pochopili tento tvrdý a nemilosrdný zákon. Proč? Poněvadž ten, kdo toto nepochopí – NEUSPĚJE!
Za doby bývalého režimu se na tuto vlastnost produktu pravidelně zapomínalo. Proto tento režim měl velké ekonomické potíže!!! Představte si tenkrát – a možná jsou mezi Vámi tací, co mají tuto zkušenost – proto, aby se vyrábělo, se prostě vyrábělo, vyrábělo se na sklad a ze skladu šel ten výrobek rovnou na skládku. Tisíce vyhozených párů bot, které nikdo nechtěl, a různých jiných výrobků. Byly ty boty výsledkem práce těch lidí? Může se to zdát, že ano, ale k čemu, když ty boty nikomu nesloužily.
VÝSLEDEK MUSÍ BÝT PŘEDANÝ.
Když máte plnou halu kartáčků na zuby a módní trendy již nesedí s jejich designem, nezbývá nic jiného, než se dát na „modlení“, aby se trend zase vrátil.
Pokud nepředáte to, co jste vyrobily, nepředáte to někomu, kdo bude využívat Váš výrobek, službu nebo materiál, tak nečekejte, že Vaše firma bude prosperovat. Nepředáním či špatným předáním může dojít ke ztrátě jména a peněz. Potom přichází pouze zánik… co to znamená, to jistě víte.
Proto existuje tréninkový program pro mé klienty, kteří chtějí mít výsledky takové, jaké mají být. Přesně podle neodmyslitelných zákonů, nebo vlastností výsledku.
Dá to trochu práce, ale když člověk pochopí tyto zákony výsledku, tak vidí mnohem více a vidět znamená měnit – nevidět znamená jít slepě dál. Vyberte si, kudy chcete jít Vy, a zavolejte teď, ještě než si to rozmyslíte:).
CHCETE, ABY VŠE, CO UDĚLÁTE, MĚLO SMYSL?
CHCETE, ABY SE VŠE, CO VYROBÍTE, PŘEDALO?
CHCETE BÝT ÚSPĚŠNÝMI MAJITELI?
VY, CO TOTO CHCETE, ZAVOLEJTE TEĎ A SPOLEČNĚ SE DO TOHO PUSTÍME!!!!!!
Držte se!
Josef Orálek