Máte výsledky?

Zabere to jen 6 min času

15. Výsledky

DŮLEŽITOST VÝSLEDKŮ

Položili jste si někdy otázku jak motivovat lidi? Mně tuto otázku pokládají podnikatelé minimálně jedenkrát týdně.

Tito podnikatelé mají touhu zajistit, že jejich pracovníci budou dávat své práci maximum a mnohdy i více. Je mnoho způsobů motivace, ale podle mě je jeden účinnější než ostatní.

Motivace je velmi zajímavá věc, ale problematika, kterou se chci v pár dnech zabývat, je ještě zajímavější a s motivací úzce souvisí.

Je to problematika výsledků. 

Někteří možná pamatujete na dobu, kdy se v novinách objevovaly články o splněných pětiletkách, o tunách obilí sklizeného na Žitném ostrově, o metrech kubických betonu vylitého do zdí atomové elektrárny atd. Mnozí tento „komunistický jev“ odsoudili a z podobných snah, něčeho dosáhnout nebo splnit plán, si dělají legraci.

Jenže my lidé k životu výsledky potřebujeme. Dokážete si představit obchodníka, který najezdí stovky kilometrů po naší zemi, spotřebuje mnoho litrů nafty a sní pár kilo potravin, ale objednávku nedonese? Jak je takový obchodník šťastný? A o jeho spolupracovnících nemluvím. Jak je šťastná máma, která nemá koho vychovávat?

Lidé musí mít v životě výsledky, prostě to bez nich nejde. O tom svědčí taktika našich sdělovacích prostředků, které i dnes komunikují výsledky… Kolik lidí nemá co jíst, kolik lidí je zraněných, nebo kolik jich už na tomto světě není. Opět se zaměřují na výsledky, ale bohužel ne na ty, které člověka potěší. Jak takové zprávy lidé přijímají a co si pak mohou myslet?

NAŠE VÝSLEDKY NÁM DÁVAJÍ VE SPOLEČNOSTI DŮLEŽITOST!

Kdo z nás nechce být nějak platný? Kdo z nás nechce nikam patřit? Já nevím jak Vy, ale já chci být součástí této společnosti, já jí chci být prospěšný. Jediný způsob, jak si zajistit místo ve společnosti, je mít výsledky.

Představte si, jak pevné je místo útočníka ve fotbalovém týmu, když v každém zápase dá dva góly. Jak jisté místo má kuchař, který vaří dobrá jídla, jak důležitá je sekretářka, která dokončí úkol od svého šéfa dle jeho představ?

Možná Vám to připadne v dnešní době naivní, ale každý musí mít výsledek. Vím, že mnoho lidí nemá výsledek a žijí – to je pravda, vždyť jsou plné kriminály. Na úřadech a ve vládě je takových bez „výsledku“ mnoho, ale přes toto všechno, přes tu spoustu těch, kteří se nestydí za to, že jsou živeni, je nás stále mnoho, kteří uživí nejen sebe, ale i ty, kteří se živit nechají.

Majitel firmy musí mít výsledek. Bez výsledku majitele firmy, se firma stane další položkou v seznamu nazvaném „k výmazu“. Jakého výsledku má majitel dosáhnout? A jak ho dosáhne v potřebné kvalitě? Bez těchto dvou správných odpovědí se může stát, že majitel nabere špatný směr.

NEZTRÁCEJTE ČAS HLEDÁNÍM SPRÁVNÉHO SMĚRU A NECHTE SE VÉST ZA VÝSLEDKEM!

CHCETE BÝT SPRÁVNÝMI MAJITELI, KTEŘÍ MAJÍ VÝSLEDKY A JSOU PRO ZAMĚSTNANCE VZOREM?

CHCETE ODHALIT JEDNODUCHOSTI TĚCH NEJSLAVNĚJŠÍCH TOVÁRNÍKŮ?

TAK POJĎTE NA TO TEĎ HNED!!!

VY, CO SI TROUFÁTE, ZAVOLEJTE HNED A SPOLEČNĚ SE DO TOHO PUSTÍME!!!


Držte se!


Josef Orálek