Dneska se podívejte na toto...

Zabere to jen 5 min času

14. Úspěšná firma

ÚSPĚŠNÁ FIRMA PŘITAHUJE POZORNOST

Když řeknu Škoda, Red Bull, nebo Mc Donald’s, všechno to jsou firmy, které něco vyrábějí. Každá z nich něco dává lidstvu. O kvalitě jejich výrobků nebudu polemizovat – nejsem tady od kritizování. Každopádně tyto firmy získávají mnoho pozornosti na celé planetě.

Jak to myslím? Pozornost je „zvýšený zájem“, jedna z definic ze Slovníku spisovné češtiny. Něčemu věnovat pozornost znamená „zabývat se tím nebo zajímat se o to.“ Znamená to, že v okolí této osoby nebo věci jsou lidé, kteří se o tuto věc zajímají, a výše uvedené firmy rozhodně středem pozornosti jsou. Už to, že je všichni známe, mluví za vše.

Například společnost Apple. Ta má pozornost stovek milionů lidí a také stovky milionů lidi u ní utratí peníze. „Nakousané jablko“, o něm se zdá mnoha lidem všech věkových kategorií. Oni jsou opravdoví odborníci na přitahování pozornosti lidí.

Naučte se přitahovat pozornost, naučte se získat pozornost ve svém okolí a najednou jsou nové obchodní příležitosti na světě a Vaše firma může expandovat.

Pokud pozornost nepřitahujete, nebo přitahovat nechcete, tak to za Vás udělá někdo jiný. Ten někdo pak bude prodávat své zboží a ten někdo se pak bude vyhřívat na výsluní.

POKUD NEMÁTE POZORNOST OKOLÍ – NEEXISTUJETE.

Přitáhnout pozornost není nic těžkého. Zkuste například v obchodním domě hodně hlasitě jódlovat (hlasitě zpívat a přitom měnit hlas), nebo něco normálnějšího. Jenže přitáhnout a přitahovat pozornost je něco jiného. Když přitahujete pozornost, tak to děláte soustavně. To už není taková sranda, zkuste jódlovat třeba tři dny:).

Bohužel bez neustálého přitahování pozornosti se stane podnikání loterií, neřízenou houpačkou, která Vás vynese jednou na vrchol a potom s Vámi padá dolů.

Jak dosáhnout pozornosti okolí a udržovat tuto pozornost dlouhou dobu, bez milionů za reklamu? Snadno – víte, že reklama patří k méně účinným způsobům propagace. Pak jsou tu ty levnější, účinnější, ale náročnější. Ten, kdo si je osvojí, začne je používat ve velkém, má dvě výhody, první je že bude mít vyšší schopnost než jeho konkurence, a druhou Vám prozradím, až se uvidíme osobně:).

Zavolejte mi, vytrénuji právě Vás.


CHCETE UMĚT UDRŽET POZORNOST OSTATNÍCH DLOUHÁ LÉTA?

CHCETE MÍT ÚSPĚŠNOU FIRMU?

CHCETE UMĚT VÍC NEŽ VAŠE KONKURENCE?

VY, CO TO CHCETE, ZAVOLEJTE TEĎ A SPOLEČNĚ SE DO TOHO PUSTÍME!!!


Držte se!


Josef Orálek