Plácáte se v tom? Ztrácíte se?

Zabere to jen min času

11. Cíle

JAK V PODNIKÁNÍ NEZABLOUDIT?

Cíle, cíle, cíle, … pořád to někde slyšíme. Možná už jsou cíle příliš otřepané, „… však vyhrávají peníze, ne“? Vždyť cíle byly vždy to, čeho jsme chtěli v životě dosáhnout. Proč jsou tedy dnes cíle jednotlivců, rodin, skupin a národů potlačovány ve snaze rozvíjení aktivit?

V historii lidstva bylo dosaženo mnoho cílů. Vždy, když došlo k takovému úspěchu, ať už jednotlivců, nebo skupin, tak všichni, co dosáhli úspěchu, dostali novou vlnu energie do života. Této životní síly mohlo být více, nebo méně, dle situace, ale vždy to byl nový impuls do dalších dnů jejich životů.

Ať už jsou peníze více, či méně propagované v důležitosti života, cíle jsou tím, co je výš. Kdyby tomu tak nebylo, jak bychom si vysvětlili, že tolik oddaných vojáků padlo za cíle svého vůdce? Můžete namítat, že mnozí byli donuceni. Možná to tak bylo, ale stejně šli a jen hrstka dezertovala.

Abychom lépe porozuměli důležitosti stanovených cílů v životě, musíme vědět, co to slovo znamená. Co tedy znamená slovo cíl? Cíl je konečné místo, kterého chce někdo dosáhnout. Někdy se jedná o takové věci, které ještě jednotlivcem dosaženy nebyly.

A proč takové konečné místo musí existovat? Zkuste jít nakoupit, aniž byste si řekli, kam to bude. Jaká bude dovolená bez existence cíle, nebo účelu té dovolené. Asi vznikne zmatek, zvláště když každý z účastníků zájezdu má o dovolené jiné představy. Když už jsme u toho, když vybíráme dovolenou, vždy si určíme, co je cílem naší dovolené a pak plánujeme. Zkuste to opačně?

FIRMA BEZ CÍLE LEHCE ZABLOUDÍ A PAK ZTRÁCÍ ČAS HLEDÁNÍM, JAK Z TOHO VEN.

Každý rozumný pracovník chce vědět, kam firma směřuje a čeho se má dosahovat, aby se mohl rozhodnout, zda vezme za takový cíl zodpovědnost.

Viděli jste zmatené zaměstnance, kteří používají pracovní zákon jako alibi, aby nemuseli pracovat? Je jejich cílem podporovat cíle majitele? Na druhé straně je veřejně známé, že mnoho velkých a silných firem začalo podnikat v garáži bez oken. Jak to, že jim to fungovalo? Jednoduše řečeno, všichni v takové „chudé“ společnosti měli cíl a věřili mu. Byl jednoduše definován a stále prosazován jejím majitelem.

To je ÚKOL Vás majitelů firem! Stanovit a prosazovat svůj cíl – bez něj není možné cíle dosáhnout!!!

Je pár základních zásad, které pomáhají podnikatelům správně stanovit a prosadit cíl. Tyto zásady je lehké si osvojit a cesta k cíli je pak snazší.

Mám pro Vás tyto zásady připraveny – zavolejte mi ještě teď a podnikání se pro Vás může stát hrou.

JE SNAZŠÍ JÍT, KDYŽ VÍME KAM.


CHCETE SE ZBAVIT ZMATKŮ A POCHYBNOSTÍ V PODNIKÁNÍ?

CHCETE SE STÁT JISTÝM PODNIKATELEM?

CHCETE, ABY BYLI VAŠI PRACOVNÍCI LOAJÁLNÍ?

VY, CO SI TROUFÁTE, ZAVOLEJTE TEĎ A SPOLEČNĚ SE DO TOHO PUSTÍME!!!


Držím Vám palce!


Josef Orálek