1. OČIMA ZAMĚSTNANCE
Tak a je to tady… Co člověk, to názor a každý je jiný…
Dal jsem otázku tomu svému pracovníkovi, poněvadž i já chci vědět, co si takový zaměstnanec myslí. A tady je trochu pepře do toho mého mínění o mé pověsti:)
Co si myslí zaměstnanci o podnikatelích?
„Jsou zazobaní, nemusí nic dělat,“ dále dodává: „to není můj názor, já jsem se zeptal více lidí okolo sebe, abych mohl publikovat i jiné názory. Kupují si nová auta, staví domy a jezdí několikrát do roka na dovolenou, do práce chodí před obědem a po obědě odchází. Tak toto jsou mé poznatky z okolí.“
Dále mi řekl: „Je třeba se podívat na to, co udělat s výsledkem mého průzkumu, poněvadž sám vím, že být podnikatel je pořádná dřina, ale mnoho lidí si toto neumí představit.“
Takže, co by s tím dělal můj pracovník? Je to snadné, on mi to prozradil a já to reprodukuji. Pracovníci nemají ponětí, co to znamená být majitel firmy, oni ani neví, jaké jsou opravdové náklady na jejich „pracovní poměr“. Neuvědomují si, že jejich dovolenou také musí zaplatit firma a o nemoci ani nemluvě. Jakou tedy mají motivaci a pracovní výkon?
Petr – můj pracovník mi poradil: „Jednoduše s nimi o tom komunikujte, komunikujte, co je třeba všechno udělat, aby firma mohla existovat, jaká rizika podnikatelé nesou, a dejte jim plnou zodpovědnost za jejich výdělek.“
PROPAGUJTE SE JAKO MAJITEL.
VY, CO SI TROUFÁTE, VOLEJTE HNED A SPOLEČNĚ SE DO TOHO PUSTÍME!!!
Držte se!
Josef Orálek