Pořádek je jednoduše potřeba!

Zabere to jen 6 min času

5. Firma a Obchod

OBCHODNÍK A POŘÁDEK

Pořádek, ten by měl být v jakékoli oblasti života – v práci, doma, ve vztazích, a tedy i v obchodě.

Někdo může mít v oblasti pořádku „své“ názory. Zvláště když má s pořádkem špatné zkušenosti. Můžete vidět rodiče, kteří úpěnlivě trvají na pořádku svých dětí, nebo děti, které proti pořádku protestují, pak vznikají neshody a lidé nemusí být pořádku nakloněni.

Pořádek je definován jako stav, kdy mají věci svůj řád, nebo stav kdy mají věci své místo. Obě definice spolu souvisí. Kolik dětí nebo rodičů vlastně zná důležitost pořádku, kdo z nich zná tyto definice?

Když obchodník nepoužívá přesný proces – krok za krokem – vedoucí k úspěšnému navázání dobrého obchodního vztahu, když nějaký krok přeskočí, nebo obrátí pořadí kroků, vznikne nepořádek, neshody, zmatek, nezaplacené faktury, soudy, propadající se firmy, opuštěná pracovní místa a množství obviněných v okolí! Vzniknou situace, které žádný obchodník nechtěl připustit. Proto přece nepracuje, může si říci „taková nespravedlnost“. Ale kdo tyto situace zapříčinil? Zahradník:)

OBCHODNÍK, KTERÝ NEMÁ POŘÁDEK VE SVÉ PRÁCI, PŘINÁŠÍ FIRMĚ ÚČTY ZA ADVOKÁTY!

Ve firmách jsem si všiml, že nedodržení pořádku v celém obchodním procesu – od prvního kontaktu až po udržování vztahu s klientem – je tak běžné, jako je v dnešní době obutí bot před odchodem do zaměstnání.

Je velmi snadné osvojit si pořadí nutných kroků směřujících k opakovaným objednávkám. Někteří potřebují „náhodu a štěstí“ k tomu, aby dosáhli úspěchu, těm doporučím horoskopy a věšteckou kouli.

Pro ty, co věří v lidské schopnosti – ve své schopnosti – pro ty mám tvrdou a nekompromisní práci při dělání pořádku ve vlastních obchodních a firemních vztazích. Funguje to ne kvůli tomu, že mi to řekla kartářka, ale protože sám tento pořádek používám.

Nemusíte věřit všemu, co píši, ale když to nevyzkoušíte, co budete vědět?

CHCETE ZJISTIT, CO STOJÍ ZA NEÚSPĚCHEM VAŠICH OBCHODŮ?

CHCETE ZNÁT ZPŮSOB, JAK ČELIT VÝMLUVÁM OBCHODNÍKŮ A KLIENTŮ?

CHCETE MÍT JEN PLATÍCÍ KLIENTY?

UDĚLEJTE SI V OBCHODĚ POŘÁDEK!!!


VY, CO SI TROUFÁTE, ZAVOLEJTE TEĎ A SPOLEČNĚ SE DO TOHO PUSTÍME!!!


Držte se!


Josef Orálek